I přes propad zůstává nejprodávanějším modelem Octavia. V lednu jich automobilka dodala zákazníkům 35.700, meziročně to je o 4,5 procenta méně. Druhým nejúspěšnějším modelem je Fabia, která zaznamenala ve srovnání s loňským lednem nárůst o 7,2 procenta. Pokles dodávek hlásí i model Superb, meziročně o 8,3 procenta, v lednu dodala firma 12.400 superbů. V lednu pak Škoda dodala 13.600 kusů nového SUV Kodiaq, který se začal oficiálně prodávat v loňském roce.
V západní Evropě vzrostly dodávky vozů zákazníkům oproti stejnému měsíci minulého roku o 13 procent na 38.600 vozů. V Německu, na nejsilnějším evropském trhu, vzrostly dodávky zákazníkům na 12.800 vozů, což je meziroční nárůst o 14,4 procenta. Výrazný růst zaznamenala automobilka v Nizozemsku, kde meziročně dodala o 93,4 procenta více. Dvouciferného růstu dosáhla firma v Rakousku, Itálii, Francii, Belgii, Švédsku, Dánsku a Norsku.
Ve střední Evropě zaznamenala firma meziroční nárůst dodávek o 12,3 procenta. Na domácím českém trhu byl prodej 8600 vozů o 12,1 procenta vyšší než loni. Dvouciferného růstu dosáhla značka na Slovensku, v Maďarsku a ve Slovinsku. Růst o 101,2 procenta hlásí Škoda v Chorvatsku.
Ve východní Evropě bez Ruska vzrostly dodávky zákazníkům o 15 procent na 2800 vozů. V Rusku vzrostly dodávky zákazníkům o 26 procent na 4500 vozů.
V Číně, na největším trhu značky, dosáhla Škoda s 31.500 dodanými vozy ve srovnání se stejným měsícem předchozího roku nárůstu o pět procent. Pozitivně značka hodnotí také trhy v Indii a Turecku, kde zaznamenala růst o 13,8, respektive o 22 procent.
Škoda Auto, která je jedním z největších zaměstnavatelů v Česku, je součástí německého koncernu Volkswagen. Ve třech výrobních závodech v Česku zaměstnává zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery. Automobilka loni dodala rekordních 1,200.500 aut.