Cílem společnosti na další hospodářský rok je získávat nové zákazníky rozšiřováním prodejní, poradenské a servisní sítě, udržení úrovně tržeb a zajištění stabilních hospodářských výsledků, píše se ve zprávě.
Řetězec nyní provozuje celkem 97 obchodů pod značkou Sportisimo, čtyři prodejny pod názvem Molo-sport, dva obchody značek O\'Neill a Sneakers a jednu prodejnu Hard Sport.
Obchody Sportisimo působí na českém trhu od roku 2000, prodejny jsou v 72 městech. Vlastníky Sportisima jsou vietnamští podnikatelé Do Hong Son a Thai Ngoc Nguyen, kteří mají ve firmě každý 25procentní podíl, a firma Liferoad 50 procent. Tu vlastní společnost Odyssey 44, za kterou stojí bývalý partner skupiny Penta Martin Kúšik.
Mezi hlavní konkurenty společnosti na tuzemském trhu patří například Decathlon, Hervis, A3 Sport, Intersport, Hudy Sport či diskonty Lidl.