V případě úseku Časy-Ostrov se podle webu Zdopravy.cz na ÚOHS obrátilo sdružení firem M-Silnice, Hochtief a Colas a italsko-turecké konsorcium Astaldi a IC Ictas Insaat Sanay ve Ticaret. Sdružení vedené M-Silnicemi nabídlo postavit dálnici za 2,977 miliardy korun, Italové s Turky za 3,065 miliardy korun. To je o 40 procent méně, než je cena v projektu, upozornil nedávno web. Obě sdružení byla vyloučena.
V případě M-Silnice mělo jít podle webu o vyřazení kvůli podání jedné části nabídky na špatném formuláři, v případě italsko-tureckého sdružení kvůli nenacenění jedné položky v řádu tisícikorun. Vyloučení obou firem může stavbu výrazně prodražit: třetí sdružení Eurovia, Metrostav a Swietelsky je oproti M-Silnicím o čtvrt miliardy dražší. U úseku Opatovice - Časy se na ÚOHS obrátil Porr, který byl druhý s cenou 3,142 miliardy korun a byl rovněž vyřazen.
\"Ve všech třech správních řízeních, která se týkají výstavby D35, byla vydána předběžná opatření zakazující zadavateli uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem až do nabytí právní moci rozhodnutí ÚOHS ve věci. Důvodem nařízení předběžných opatření je uplynutí zákonné blokační lhůty, která bránila zadavateli v podpisu smlouvy doposud,\" uvedl Švanda.
Dálnice D35 má propojit Čechy a Moravu, projektová cena obou úseků činí v součtu téměř deset miliard korun.