\"Je možné, že pokud bychom včas úspěšně zrealizovali projekt v Indii, že bychom tam vyráběli vozy nejen pro tamní trh, ale že bychom je mohli vozit do některých jihoamerických zemí,\" řekl.
Škoda loni původně jednala o spolupráci na vývoji auta s největším indickým výrobcem Tata. Nakonec se nedohodli, takže automobilka se rozhodla vůz vyvíjet pro koncern Volkswagen samostatně. Podle Maiera by se v Indii mohl vyrábět malý automobil o velikosti Fabie a kompaktní SUV na bázi modelu VW T-Cross.
Škoda chce ve výrobních závodech koncernu v Indii produkovat výhledově více než 300.000 aut ročně. Na svém stěžejním trhu v Číně pak chce zvýšit produkci ze stávajících více než 300.000 vozů na dvojnásobek. To přispěje k naplnění cíle vyrábět v roce 2025 dva miliony aut místo současných 1,2 milionu.
Automobilka rovněž plánuje vstup na 18 nových trhů, čímž jejich celkový počet vzroste na 120. Letos to má být Singapur a v příštím roce Jihoafrická republika. Spojené státy, o kterých se hovořilo v minulých letech, mezi plánovanými novými trhy nejsou.