\"Opět se nám podařilo navýšit tržní podíl na domácím trhu, kde nám rostly objemy prodejů většiny našich strategických značek. Byli jsme také úspěšní v exportu a mám radost zejména z růstu naší mezinárodní značky Krušovice,\" uvedl generální ředitel Heineken ČR Nikolay Mladenov. Celosvětový export Krušovic tak loni meziročně vzrostl o 22 procent, absolutní údaje firma neuvedla. Krušovice jsou od roku 2016 v osmici světových největších mezinárodních značek skupiny. Krušovice se vyváží do Evropy, Asie i Ameriky.
Mezinárodní portfolio skupiny pod značkami Heineken, Desperado, Zlatý bažant a pak ciderů rostlo podle firmy v desítkách procent.
Jenom pivovar Starobrno loni uvařil rekordních 1,25 milionu hektolitrů piva. Je to nejvyšší výstav za více než 140 let existence pivovaru, řekl již dříve ČTK ředitel a vrchní sládek pivovaru Ondřej Koucký. Pivovar se blíží své maximální kapacitě, která je nyní 1,5 milionu hektolitrů.
Loni společnost do všech tří pivovarů investovala skoro 100 milionů korun, skoro pět milionů korun dala firma na obměnu strojních zařízení ve Velkém Březně. Necelých devět milionů pak do nových přetlačných tanků v Pivovaru Starobrno, kde zahájila práce na renovaci chladicího systému za zhruba 40 milionů korun. V Krušovicích pak rekonstruovala úpravnu vody za necelých 26 milionů korun. \"Další a zároveň největší investicí loňského roku bylo dokončení stavby distribučního centra přímo v areálu pivovaru Velké Březno, které vyšlo na téměř 50 milionů korun,\" dodala společnost.
Údaje o loňském ani předloňském hospodaření společnost zatím oficiálně ve veřejné Sbírce listin nezveřejnila, poslední údaje v ní jsou za rok 2015.
drh mal