Podle Heřmanského od roku 2009 prodeje značky v tuzemsku stoupají a velmi často dvouciferně. \"Důvodů je více, je to kombinace kultury, vnímání určitého amerického produktu. Ekonomika roste, spotřebitelská důvěra roste, více lidí se chce bavit. Životní styl je driver marketingu, lidé se začínají rádi bavit,\" uvedl Heřmanský.
Dodal, že jízda na motocyklu je nyní fenomén napříč Evropou. Značka Harley-Davidson letos slaví 115 let existence. Každých pět let k tomu chystá někde na světě velké setkání motorkářů. Letos se uskuteční v České republice.
Heřmanský očekává, že do Prahy se sjede přes 100.000 lidí. Akce se uskuteční mezi 5. až 8. červencem a navazuje na pražský koncert Rolling Stones 4. července. \"Řada lidí odjede z Prahy na prázdniny a my budeme moci Prahu zaplnit,\" uvedl Heřmanský.
Program se bude odehrávat převážně na holešovickém Výstavišti, kde se návštěvníci mohou těšit na rozsáhlou výstavu motocyklů, od historických kousků až po aktuální novinky. Součástí programu jsou koncerty, galavečer thajského boxu. Jezdci si budou moci vyzkoušet zdarma motocykly, k čemuž jim budou k dispozici čtyři kamiony Demo Truck čítající téměř 100 strojů. Hlavním bodem programu budou spanilé jízdy jak centrem Prahy, tak i ty přesahující do středních Čech.