Tržby se loni zvýšily o 4,8 procenta na 98,7 miliardy eur (2,5 bilionu Kč). Podnik výrazně investoval do technologie výroby elektrických a samořízených vozů, výdaje na tuto oblast se zvýšily o 18,3 procenta na 6,1 miliardy eur.
Automobilka loni prodala o 4,1 procenta více vozů, celkem 2,46 milionu včetně značek Mini a Rolls-Royce. Odbyt elektrických a hybridních aut se zvýšil o 65,6 procenta na 103.080. Firma doufá, že letos se objem prodaných elektromobilů zvýší na 140.000, příští rok jich chce dodat více než půl milionu.
S počtem 2,09 milionu prodaných vozů kmenové značky BMW nicméně automobilka zaostala za rivalem Daimler. Ten loni dodal o 200.000 vozů luxusní značky Mercedes-Benz více. BMW proto v současnosti pracuje na rozšíření nabídky o nové modely. Ty by firma mohla prodávat dráže, napsala agentura DPA.