\"Volkswagen si v úvodu roku nadále udržuje vzestupný kurz. Vývoj byl příznivý zejména v evropském a asijském regionu,\" uvedl šéf prodeje Volkswagenu Fred Kappler.
Za první dva měsíce roku dodal koncern zákazníkům přes 1,6 milionu vozů, zaznamenal tak meziroční nárůst o téměř devět procent.
V Evropě se odbyt v únoru meziročně zvýšil o 7,3 procenta a v Číně, která je největším trhem Volkswagenu, vzrostl dokonce o 13,5 procenta. V Severní Americe však odbyt stoupl jen o necelá tři procenta a v Jižní Americe se o více než 15 procent propadl.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto již v pondělí oznámila, že zažila nejlepší únor za 123 let své existence. Zákazníkům po celém světě dodala 92.800 vozů, což představuje meziroční nárůst o 14,3 procenta.
Koncern Volkswagen zahrnuje i řadu dalších značek, kromě hlavní značky VW jsou to například Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche či Seat. V celém loňském roce se odbyt koncernu zvýšil o 4,3 procenta na rekordních 10,7 milionu vozů. Letos firma počítá s dalším růstem.