Automobilka loni dodala svým zákazníkům rekordních 1,200.500 aut, což je o 6,6 procenta více než v roce 2016. Odbyt překročil milionovou hranici už počtvrté v řadě. Provozní marže automobilky loni vzrostla na 9,7 procenta z 8,7 procenta, a byla tak například vyšší než u prémiové koncernové značky Audi.
Škoda Auto ve třech výrobních závodech v Česku zaměstnává zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery.
Automobilka letos očekává další růst, takže se snaží zvyšovat výrobní kapacity ve stávajících tuzemských závodech v Mladé Boleslavi a Kvasinách, ale i v zahraničí. Podle předsedy představenstva Bernharda Maiera chce mít Škoda hlavní výrobní základnu pro Evropu v Česku, pokud by se ale nedohodla s odbory, musela by hledat kapacitu v jiných zemích, například Německu. V roce 2025 plánuje Škoda vyrobit dva miliony aut.
Do konce roku 2020 chce Škoda uvést 19 nových modelů, mezi nimi bude pět aut na elektrický pohon. Jádro výroby technologií pro elektromobily bude podle Maiera v České republice.