Ukrajina se tak podle agentury Reuters vrací k dlouho projednávané dohodě, od níž odstoupila loni v červenci kvůli údajným snahám o ochranu trhu pro ukrajinské konkurenty. Ryanair tehdy prohlásil, že letiště v Kyjevě nesplnilo dohodnuté podmínky a že se rozhodlo chránit zavedené letecké společnosti. Ministr infrastruktury Volodymyr Omeljan poté apeloval na ukrajinské protikorupční a antimonopolní orgány, aby přezkoumaly, zda předchozí jednání byla vedena spravedlivě a v souladu se zákony o hospodářské soutěži. Společnost Ukrainian International Airlines (UIA), kterou zčásti vlastní ukrajinský magnát Ihor Kolomojskyj, tehdy odmítla podezření, že lobbuje, aby dohodě mezi irským dopravcem a kyjevským letištěm zabránila.
Společnost bude létat na deseti trasách do Kyjeva - z Barcelony, Bratislavy, Gdaňsku, Krakova, Londýna, Poznaně, Stockholmu, Vilniusu, Varšavy a Vratislavi a na pěti do Lvova - z Düsseldorfu, Krakova, Londýna, Memmingenu a Varšavy.