\"Průměrný měsíční prodej letos překročil 6400 automobilů, přičemž v březnu jsme se poprvé přehoupli přes 7190 aut. Významný vliv má postupné rozšiřování pobočkové sítě, ke kterému vždy přistupujeme po důkladných analýzách lokálních sociodemografických ukazatelů a na základě detailního vyhodnocení testovacího provozu,\" uvedla generální ředitelka AURES Karolína Topolová. Od začátku roku společnost zprovoznila autocentra AAA v polské Lodži a Poznani a také v maďarském Györu. Počet autocenter se tak zvýšil na 44 poboček ve čtyřech zemích.
V prvním čtvrtletí byla nejprodávanějším ojetým vozem v síti AAA AUTO v České republice tradičně Škoda Octavia následovaná Škodou Fabia a VW Passat. Nejvýrazněji roste zájem o značky Nissan, Dacia a Kia.
V lednu skupina vyčlenila své inovační aktivity do samostatné laboratoře AuresLab, kde by měly vznikat produkty ke zlepšení zákaznického komfortu a posílení kvality a cenové konkurenceschopnosti nabízených vozů. Laboratoř například zavádí i specializovaná softwarová řešení, která umožňují detailní monitoring trhu ojetých vozů na celém teritoriu, kde společnost působí.
Minulý měsíc se AuresLab podílela na uvedení nové značky investičních vozů Mototechna Classic. \"Od představení konceptu Mototechna Classic pozorujeme velký zájem zákazníků. Jako optimální bychom viděli dosažení nabídky padesáti vozů, které mohou dosáhnout hodnoty 40 milionů korun. K tomu výrazně přispěje i nová akvizice, vůz Jaguar XK120 z roku 1949 v ceně asi osm milionů korun, který jsme čerstvě pořídili,\" uvedl výkonný ředitel AuresLab Stanislav Gálik. V rámci inovací společnost zřídila také nové oddělení Corporate Car Sales, které má zajišťovat péči o firemní zákazníky.
Síť AAA Auto působí v ČR, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Patří do skupiny AURES Holdings, kterou vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.
jsa rot