V Británii se březnový prodej snížil o 15,7 procenta a v Itálii o 5,8 procenta. V obou zemích se prodej snížil i za celé první čtvrtletí. V Německu březnový prodej klesl o 3,4 procenta, od počátku roku však roste. Ve Francii a Španělsku se prodej ve třetím měsíci zvýšil o více než dvě procenta. Španělsko zaznamenalo z velkých evropských trhů největší růst prodeje za první čtvrtletí, a to o 10,5 procenta.
Největším prodejcem aut v EU zůstala v březnu skupina Volkswagen s podílem na evropském trhu 22,6 procenta. Prodej Volkswagenu se zvýšil o 0,3 procenta na 405.103 vozů, z toho prodej české Škody Auto stoupl o čtyři procenta na 73.818 vozů. Škoda měla v březnu na trhu podíl 4,1 procenta. Většina automobilek zaznamenala v březnu pokles prodeje. Nižší byl prodej Renaultu, Fordu, FCA, majitele značek Fiat a Chrysler, BMW, Daimleru, Toyoty či Nissanu. Naopak se prodej zvýšil skupině PSA, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, a společnostem Hyundai, Kia a Honda.
irl ank