Analytici v anketě agentury Reuters v průměru očekávali, že Alphabet za čtvrtletí vydělá 6,56 miliardy dolarů. Zisk v přepočtu na akcii dosáhl 13,33 dolaru, zatímco před rokem to bylo 7,73 dolaru. Trh čekal 9,28 dolaru na akcii. Tržby se meziročně zvýšily o 26 procent na 31,1 miliardy dolarů (647,9 miliardy Kč).
Díky zájmu o reklamu podnik mohl zvýšit její cenu na vyhledávači, na videoportálu YouTube či v milionech partnerských aplikací. Analytici ale nevylučují, že zájem o nákup reklam v letošním roce klesne, zadavatelé reklam totiž budou muset vyhovět směrnici Evropské unie o ochraně osobních údajů, která tento týden vstoupí v platnost. Díky této směrnici by se více uživatelů mohlo rozhodnout odmítat cílenou reklamu, což by mohlo Google podle Briana Wiesera ze společnosti Pivotal Research připravit na tržbách o několik miliard dolarů. I tak se ale analytici domnívají, že případný pokles bude jen dočasný.
Akcie Alphabet bezprostředně po zveřejnění výsledků přidávaly asi jedno procento. Později zisk zmírnily.