Čistý zisk na akcii se zvýšil z 91 na 94 centů před rokem, bez vlivu jednorázových položek dosáhl 96 centů na akcii. O tři centy tak překonal odhad analytiků v průzkumu agentury Reuters. Celkové příjmy stouply o 4,3 procenta na 12,56 miliardy dolarů (262,4 miliardy Kč), zatímco na trhu se čekalo 12,4 miliardy USD.
Prodej v nápojové divizi, kam patří i čaje Lipton a nápoje Mountain Dew, klesl o jedno procento. Proti předchozím dvěma kvartálům, kdy klesly alespoň o tři procenta, je to však zlepšení.
Stejně jako další firmy v oboru se i PepsiCo snaží reagovat na změny ve stravování a nabízet nízkokalorické verze svých nápojů. Soustředí se i na výrobu snacků, inovuje příchutě i obaly. Prodej divize Frito-Lay, která vyrábí chipsy Lay a Doritos, stouply ve čtvrtletí o 3,4 procenta.
Společnosti se dařilo zejména v Evropě a subsaharské Africe, kde zvýšila tržby o 15 procent, a v Latinské Americe, kde se tržby zvýšily o 14 procent.
PepsiCo působí i v České republice. Její pobočku společně s maďarskou a slovenskou ale odkoupí Karlovarské minerální vody (KMV). Prodej divizí s celkovými ročními tržbami 4,2 miliardy korun by měl být dokončen v prvním pololetí letošního roku. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal akvizici zkoumat tento týden.