Zpočátku by Volkswagen podle tohoto představitele mohl pro Didi zajišťovat provoz kolem 100.000 automobilů. Zhruba dvě třetiny z nich by tvořily vozy ze skupiny Volkswagen. Součástí německého koncernu je rovněž mladoboleslavská automobilka Škoda Auto.
V důsledku rostoucí popularity přepravních služeb v oblasti takzvané sdílené ekonomiky, jako jsou Didi či americký Uber, se podle agentury Reuters začínají objevovat známky poklesu zájmu o soukromé vlastnictví automobilů. To může mít vážné dopady na výrobce automobilů, kteří se proto snaží upravit způsob svého podnikání a zajistit si zdroje příjmů pro budoucnost.
\"Abychom jako automobilová společnost uspěli v tomto novém ekosystému, potřebujeme vědět, kdo je náš zákazník, jaká je jeho cesta a jaká by měla být naše strategie,\" uvedl nejmenovaný představitel Volkswagenu. Dodal, že dohoda s firmou Didi by měla poskytnout Volkswagenu přístup k údajům čínského podniku ohledně zvyklostí zákazníků. Konečným cílem spolupráce by podle něj měla být výroba a využívání samořízených vozů.