Radiožurnál si proti předchozímu období polepšil o 75.000 posluchačů na rekordních 908.000, Evropa 2 rostla o 28.000 na 886.000 posluchačů a Frekvence 1 klesla o 19.000 na 795.000 lidí. Mezi regionálními stanicemi vedl Blaník s poklesem o 6000 lidí na 575.000 posluchačů. Následuje Kiss a Rádio Beat.
Vzrostla i celková poslechovost Českého rozhlasu. Některou z jeho stanic poslouchalo v daném období přibližně 1,585 milionu lidí denně, což je o 85.000 více než v předchozím období. Aktuální podíl na rozhlasovém trhu je 23,5 procenta, což znamená nárůst o 1,1 procentního bodu proti minulým výsledkům.
Čisté reklamní investice v prvním čtvrtletí vzrostly o 2,7 procenta na 293 milionů korun. Nejvíce rostl sektor maloobchodu, financí a automoto, pokles zaznamenala inzerce ve farmaceutickém průmyslu.
Denně některé rádio poslouchalo téměř 63 procent populace. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 87 procent lidí.
jsa rot