Firma byla po otevírání obálek až třetí v pořadí. Lepší cenu, 2,97 miliardy, nabídla sdružení vedená M - Silnice a Astaldi s 3,065 miliardy korun. Kvůli formálním chybám ovšem ŘSD oba uchazeče vyškrtlo a jeho verdikt potvrdil antimonopolní úřad. Správci státních silnic sami počítali, že část dálnice bude stát 4,97 miliardy.
Stavba úseků na D35 patří k největším zakázkám, které letos ŘSD vypisuje, a je proto pod tlakem soutěžících firem. Na soutěž o právě podepsaný úsek si stále stěžují, konkrétně rozkladem k předsedovi ÚOHS, jejich kroky ovšem nebrání ŘSD v podpisu smlouvy.
Hraje se ještě o další úsek D35 mezi Opatovicemi a Časy. I této soutěže se Eurovia účastní, nejlevnější nabídku ale podalo italsko-turecké konsorcium Astaldi a IC Ictas Insaat Sanay ve Ticaret. Požadovalo 2,88 miliardy korun, což je asi 60 procent předpokládané ceny odhadnuté projektantem. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže však výsledky výběrového řízení na výstavbu 12,6 kilometru dálnice zrušil.