\"V letošním roce výsledky minimálně vyrovnáme, ale naše ambice jsou samozřejmě větší,\" uvedl Zima. Loni se dařilo obsahovým službám, zpravodajství i prodeji tzv. programatické reklamy, tedy reklamy prodané a umístěné prostřednictvím služby Sklik nebo RTB. Ta již tvoří více než polovinu inzerce. Programatický nákup reklamy se dělá v online aukci. Cenu za zobrazení již neurčují pouze jednotliví provozovatelé serverů, ale odvíjí se od zájmu zadavatelů na tom kterém webu inzerovat.
Část reklamních tržeb generoval tzv. feed na domovské stránce Seznamu, který nabízí odkazy na zpravodajský obsah od partnerských vydavatelů. Umístěním jejich článků na domovskou stránku, která je nejnavštěvovanější na českém internetu, jim Seznam.cz generuje výrazně vyšší návštěvnost a roste jim tedy i příjem z reklamy.
Firma letos plánuje spuštění webu, který by shromažďoval veškerý video obsah, který Seznam.cz vytváří. Součástí webu by měl být i feed, který bude shromažďovat odkazy na videa od jiných tvůrců.
Seznam.cz patří zakladateli Ivo Lukačovičovi. Návštěvnost jeho webů se pohybuje kolem 7,8 milionu reálných uživatelů.