Celkový prodej roste hlavně díky poptávce v novějších členských zemích EU, kde se odbyt v květnu zvýšil o 8,5 procenta, zatímco ve starších 15 členských zemích jen o 0,1 procenta. Z největších evropských trhů prodej rostl ve Španělsku a Británii, zatímco v Německu, které je největším automobilovým trhem v Evropě, a Itálii klesl. Ve Francii se prodej téměř nezměnil.
Prodej aut v Evropě se po letech poklesu, kdy se počet registrací propadl na nejnižší úroveň za desetiletí, vrátil k ročnímu růstu v roce 2014. Poptávka od té doby silně roste díky oživení důvěry spotřebitelů, pobídkám k prodeji a novým produktům, které přilákaly spotřebitele zpět do autosalonů.
Největší automobilkou s podílem na trhu v EU 25,1 procenta zůstala skupina Volkswagen, jejíž součástí je i česká Škoda Auto. Prodej Volkswagenu vzrostl o 4,2 procent na 350.894 vozů. Škoda prodala 63.824 vozů a její prodej v květnu klesl o 1,4 procenta. Za pět měsíců je však vyšší o 8,9 procenta.
Prudký růst zaznamenala francouzská skupina PSA Group. Její prodej se zvýšil o 58 procent díky převzetí automobilky Opel-Vauxhall, která nebyla zahrnuta do loňských čísel. Prodej její značky Peugeot vzrostl o 3,4 procenta, prodej značky Citroën se však snížil o 3,1 procenta.