Zisk na akcii bez mimořádných položek činil 1,61 dolaru a překonal odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří čekali zisk 1,52 dolaru na akcii. Příjmy stouply o 2,4 procenta na 16,09 miliardy USD. K růstu přispěly hlavně vyšší příjmy severoamerické divize Frito-Lay, které vykompenzovaly slabší poptávku po nápojích. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů se zvýšily o 2,6 procenta.
Nápojové divizi, která vyrábí sycené nealkoholické nápoje, se nedaří zvrátit pokles tržeb, který trvá již několik čtvrtletí. Důvodem je změna preferencí spotřebitelů, kteří dávají přednost nápojům s menším obsahem cukru. Tržby nápojové divize v Severní Americe se snížily o jedno procento na 5,19 miliardy USD.
Ve snaze zmírnit negativní dopad prodeje sycených nápojů na hospodaření se PepsiCo soustředí na růst v divizi lehkého občerstvení Frito-Lay, kde experimentuje s novými příchutěmi, zdravějšími metodami přípravy a designem obalů. Tržby divize ve čtvrtletí stouply o 4,3 procenta.