Do objednávek Airbusu jsou zahrnuty i objednávky na nedávno koupená letadla Bombardier CSeries. Bez těchto zakázek by Airbus získal jen 371 objednávek.
Podle hodnoty Boeing získal objednávky za 97 miliard USD a Airbus za 65 miliard USD.
Analytici však upozorňují, že v letošním roce nejsou často u oznámených objednávek zveřejněna jména kupujících, což je neobvyklé na tak významné události, jejímž cílem je přilákat pozornost. Tento jev je považován za důkaz toho, že oba letečtí giganti se dychtivě snaží zvýšit svá skóre v objednávkách.
Airbus zdůvodnil anonymitu mnoha zákazníků u dohod oznámených tento týden obchodním napětím, kvůli kterému je mnoho firem nervózních a bojí se objevit na straně USA nebo jiných ekonomických mocností. Podle lidí z odvětví se však spíše vyjednavači v mnoha případech snaží buď urychlit polodokončený obchod nebo využívají termín konání aerosalonu za konečnou lhůtu, ve které by se měly aerolinky zavázat ke koupi, i když ještě nejsou zcela připravené, aby bylo zveřejněno i jejich jméno.
Oborníci upozorňují, že velmi aktivními kupci jsou letos leasingové firmy, včetně těch, které dříve nenakupovaly přímo od výrobců, ale dávaly přednost tomu, že kupovaly nově vyrobená letadla od leteckých společností a pak jim je se ziskem pronajímaly zpět. Boeing také zaznamenal vysokou poptávku po nákladních letadlech, což ukazuje, že přepravci nákladů expandují navzdory obchodnímu napětí.