Celkové příjmy se zvýšily o 40 procent na 38,6 miliardy eur (995,4 miliardy Kč), což je rovněž z velké části zásluha nově převzatých značek. Provozní zisk pak vzrostl téměř o polovinu na 3,02 miliardy eur. Marže tak činila 7,8 procenta.
Výsledky výrazně překonaly odhady analytiků. Ti v průzkumu agentury Reuters čekali čistý zisk na 1,35 miliardy, provozní zisk 2,33 miliardy a příjmy 38,49 miliardy eur.
Společnost PSA těží z trvalého zájmu o model Peugeot 3008 a o sportovně-užitkový vůz (SUV) 5008, zejména ale klade důraz na snižování nákladů pod taktovkou šéfa Carlose Tavarese, který v roce 2014 skupinu dostal prakticky z úpadku. Totéž se mu povedlo u Opelu, který automobilka získala od amerického koncernu General Motors asi před rokem.
Lepší výsledky a návrat k ziskovosti by ale mohly zkomplikovat vyjednávání s německými odbory, neboť PSA se snaží zbavit některých sekcí v sídle firmy v Rüsselsheimu u Frankfurtu. Automobilka už ve výrobě Opelu zrušila přes 2000 míst a v červnu rozlítila odbory sdělením, že hledá kupce pro výzkumné a vývojové aktivity, které v současné době zaměstnávají dalších 4000 zaměstnanců.
Společnost PSA, která vyrábí automobily Peugeot a Citroën, se díky převzetí Opelu stala druhým největším automobilovým koncernem v Evropě za německým konkurentem Volkswagen. Opel vlastní rovněž britskou značku Vauxhall.