Za poklesem příjmů je restrukturalizace podniku zahrnující prodej velké části stáčíren nápojů. Analytici v anketě agentury Reuters čekali v průměru pokles příjmů na 8,54 miliardy USD. Takzvané organické příjmy, tedy z prodeje nápojů, naopak o pět procent vzrostly a objem prodeje se zvýšil o dvě procenta.
K růstu tržeb z prodeje nápojů nejvíce přispěly značky Diet Coke, Coke Zero a perlivá voda. Firma letos přišla s novými příchutěmi oblíbené značky dietní Coly v menším balení, aby tak odpověděla na poptávku spotřebitelů po nápojích s nízkým obsahem cukru nebo bez cukru.
Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě, ve více než 200 zemích světa nabízí přes 500 značek. Kromě hlavní stejnojmenné značky vlastní třeba značky nápojů Fanta a Sprite, vody Dasani, džusů Minute Maid nebo sportovního nápoje Powerade.