K těmto výsledkům přispěl zejména odbyt prémiových ležáků v západní Evropě, Brazílii, Mexiku a Číně. Analytici v průzkumu agentury Reuters předpovídali zisk 5,49 miliardy dolarů. Belgická firma, jejíž značka Budweiser byla sponzorem MS, dnes oznámila, že její příjmy a zisk z klíčových aktivit letos výrazně vzroste, přičemž v druhé polovině roku čeká u obou ukazatelů akceleraci.
Příjmy z prodeje prémiových značek Budweiser, Stella Artois a Corona stouply o 10,1 procenta a mimo domácí trhy dokonce o 16,7 procenta. Vysoko tak překonaly celkový 4,7procentní růst příjmů.
Díky převzetí SABMilleru belgická firma ušetřila 199 milionů dolarů. Kromě Spojených států se jí příjmy zvýšily všude, včetně Jihoafrické republiky, kde byl objem prodejů nižší. Na svém největším trhu však pivo Budweiser a Bud Light opět ztratilo podíl na trhu. Spotřebitelé tam obracejí pozornost k řemeslným pivům, svůj vliv mají také vyšší ceny surovin a přepravy, uvedla agentura Reuters.