Estonská společnost chce pro svůj další rozvoj využít především svých zisků z Prahy, kde se podle podniku hospodaření firmy pohybuje od loňského prosince v černých číslech. Přesná čísla společnost neprozradila. Dalším zdrojem pro expanzi budou také peníze od investorů. V květnu skupina investorů v čele s německou automobilkou Daimler vložila do firmy 175 milionů dolarů (zhruba 3,9 miliardy korun). Do rozšiřování svých služeb v jednotlivých městech plánuje firma investovat průběžně podle vývoje na trhu.
Služba chce podle šéfa firmy pro Česko a Slovensko Romana Sysla vedle územní expanze rozšiřovat i svou nabídku dopravy. \"Postupně spouštíme dle potřeb jednotlivých měst kromě dopravy klasickými auty i motorky, tuk tuky, elektro-koloběžky a další způsoby přepravy. Rádi bychom některé tyto novinky představili v dohledné době i v ČR,\" řekl ČTK Sysel.
Estonská firma, jejíž tržní hodnota se pohybuje kolem jedné miliardy dolarů (cca 22 miliard korun), byla založena před pěti lety V Česku začala fungovat od srpna 2015. V Praze podle údajů společnosti využívá aplikaci několik stovek aktivních řidičů.
Kromě Taxify působí v Česku i další podobné služby, jako je americký Uber nebo česká aplikace Liftago. Služeb Uberu v Praze využívá podle informací firmy 300.000 lidí. Aktivních řidičů má Uber kolem 2000. Aplikaci Liftago používá podle údajů z letošního dubna více než 1500 profesionálních řidičů taxi a přes čtvrt milionu cestujících v Praze, Brně, Ostravě, Zlíně, Liberci a Bratislavě.
Pražští taxikáři alternativní dopravní služby typu Taxify a Uber kritizují, podle nich nedodržují zákony, když jezdí bez licence a taxametrů. Taxikáři na protest proti působení obou firem v hlavním městě několikrát blokovali dopravu.