Za nárůstem tržeb stál mimo jiné rostoucí podíl zboží prodaného přes internet. V posledním finančním roce firma pokračovala v optimalizaci procesů, investic do prodejní sítě a zlepšování služeb zákazníků. \"K optimalizaci procesů došlo zejména ve spojení s úspěšnou implementací a sjednocením všech informačních systémů v rámci celé skupiny a na to navázanou centralizaci distribuce zboží,\" uvedla firma.
Electro World se chce v tomto finančním roce soustředit na rozvoj věrnostního klubu, služeb zákazníkům, prohlubování synergií mezi internetovým a maloobchodním prodejem. \"Další prioritou je pokračování v optimalizaci prodejní sítě z pohledu velikosti prodejní plochy nebo souvisejících nájemních podmínek a zároveň provádění investic k jejímu vylepšení, popřípadě rozšíření o další lokality,\" uvedla ve zprávě společnost.
Sítě Electro World v ČR a na Slovensku koupil v roce 2014 od britské skupiny Dixons Retail slovenský řetězec se spotřební elektronikou Nay. Společnost provozuje v Česku podle svých internetových stránek 18 prodejen. Electro World svoji první prodejnu v ČR otevřel v roce 2002.
Mezi největí prodejce elektroniky patří v Česku dále Alza.cz, Mall.cz či Datart (HP Tronic). Největší tuzemský internetový prodejce Alza.cz loni zvýšil tržby na téměř 21 miliard korun. Obrat skupiny HP Tronic byl loni 15 miliard Kč.
Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 5,8 procenta na 79 miliard korun. Nejvyšší nárůst zaznamenaly mobilní telefony a další telekomunikační technika, jejichž prodeje stouply na konci roku o 16 procent a za celý rok o 13,4 procenta, ukazují data průzkumu GfK Temax.