Radiožurnál si proti předchozímu období polepšil o 28.000 posluchačů na rekordních 936.000, Evropa 2 rostla o 19.000 na 905.000 posluchačů. Naopak Frekvence 1 klesla o 39.000 na 756.000 lidí denně.
Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Blaníku, kterému vzrostl počet posluchačů o 9000 na 584.000 denně. V těsném závěsu skončila síť Hitrádií s 575.000 posluchači, což je proti minulému období, které zahrnovalo poslední čtvrtletí roku 2017 a první čtvrtletí roku letošního, o 10.000 lidí více. Následovaly Kiss a Rádio Beat.
Z výzkumu dále vyplynulo, že největší podíl při poslechu rádia má poslech v zaměstnání (37 procent). Následuje poslech při domácí práci a péči o děti (19 procent). Denně některé rádio poslouchalo 62,5 procenta populace. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 87,7 procenta lidí.
Čisté výdaje do rozhlasové reklamy, tedy investice v ceníkových cenách bez slev a barterů, vzrostly v letošním druhém čtvrtletí meziročně o zhruba tři procenta na 501,1 milionu korun. Šlo z hlediska tržeb o nejsilnější čtvrtletí od počátku měření podle současné metodiky, tj. za posledních pět let. Rostly mimo jiné sektory hraček, maloobchodu potravin a zdravotnických potřeb, pokles naopak zaznamenala například inzerce pojišťoven.