AXA dále uvedla, že zlepšení dosáhla mimo jiné kvůli vyšší efektivitě digitálních řešení podporujících distribuci. Více než 80 procent smluv bylo v první polovině roku zpracováno elektronicky a téměř polovina všech škod v životním pojištění byla vypořádána online.
\"Jsem velmi spokojený s vynikajícími hospodářskými výsledky skupiny AXA na českém a slovenském trhu. Jsem přesvědčený, že naše týmy v nich budou nadále pokračovat,\" uvedl finanční ředitel skupiny AXA pro mezinárodní a nové trhy Wilm Langenbach. Skupina podle něj podporuje další budování značky AXA na českém a slovenském trhu včetně rozvoje strategických partnerství.
Skupina AXA je celosvětovým lídrem v oblasti finančního zabezpečení. Celosvětově má 105 milionů klientů v 64 zemích, více než 160.000 zaměstnanců a její aktiva pod správou na konci roku 2017 přesáhla 1439 miliard eur.