Analytici podle agentury Reuters očekávali, že firma dosáhne zisku 386 milionů eur. Tržby se zvýšily o pět procent na 5,3 miliardy eur (135,7 miliardy Kč), bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů pak jejich růst činil deset procent.
Tržby v Severní Americe se zvýšily o 16 procent, v Číně o 27 procent. V západní Evropě, kde se v poslední době daří konkurenční americké firmě Nike, tržby stagnovaly. Adidas také přišel o mimořádné příjmy z prodeje fotbalových triček, protože finále mistrovství světa ve fotbale dominovaly týmy sponzorované firmou Nike.
Adidas také upozornil, že byl nucen zaúčtovat mimořádné náklady kvůli znehodnocení značky Reebok v roce 2016. Tato změna by však neměla mít dopad na výsledky hospodaření ve druhém čtvrtletí.
Adidas koupil značku Reebok v roce 2005, její výkon je ale od té doby slabý. V roce 2016 generální ředitel Kasper Rosted představil plány na reorganizaci značky. Ve druhém čtvrtletí tržby Reeboku klesly o tři procenta kvůli horší poptávce po jejím běžeckém a sportovním oblečení.