\"Ukázalo se, že nadjezd není postaven kvalitně. Zhotovitel ho musel na základě našich poznatků zbourat a na vlastní náklady postavit znovu. Bylo to v jeho režii, protože práci neodvedl kvalitně. Chybu ale přiznal a napravil,\" řekl Kroupa. Podle zástupců firmy Sdružení R7 Postoloprty byl problém v nekvalitním betonu z místní betonárny v Jirkově, škodu bude společnost chtít po vyčíslení všech nákladů od betonárny zaplatit.
Ke kompletnímu dokončení dálnice D7 zbývá postavit ještě pět úseků v celkové délce 36 kilometrů. Podle ministra dopravy Dana Ťoka (ANO) by měly být v ideálním případě dostavěny do roku 2024. V příštím roce by měla začít stavba úseku u Panenského Týnce, výběrové řízení chce příští rok ŘSD vyhlásit pro úseky Louny a Chlumčany.
Dálnice D7 spojuje Prahu se severem Čech a dále se Saskem. Na její trase leží například průmyslová zóna Triangl, jejíž napojení je pro tamní investory klíčové. Dálnice postupně nahrazuje nevyhovující silnici I/7, která již nedokázala pojmout hustý provoz. Nebezpečné byly i nepřehledné horizonty a nevyhovující šířkové uspořádání. Na úseku u Postoloprt budou v následujících dnech ještě pokračovat drobnější stavební práce, například na vegetačních úpravách.