Dodávky v Číně, která je největším trhem Škody Auto, se zvedly o 11,5 procenta na 29.000 vozů. Škoda letos v Číně začala prodávat nové SUV Kamiq, kterých firma v srpnu dodala 3800 kusů.
V západní Evropě bylo v srpnu dodáno zákazníkům 31.700 vozů, což odpovídá nárůstu 4,5 procenta oproti stejnému měsíci minulého roku. Na nejsilnějším evropském trhu v Německu si Škoda s 13.100 dodávkami zákazníkům oproti loňskému roku polepšila o 7,6 procenta.
Ve střední Evropě prodeje klesly o 0,2 procenta na 14.800 vozidel. Na domácím trhu v České republice prodeje klesly o 9,6 procenta na 6300 vozů, rostly naopak v Maďarsku nebo Chorvatsku.
Ředitel Škoda Auto ČR Luboš Vlček dnes řekl, že Škoda Auto plánuje letos v Česku prodat kolem 90.000 nových aut. Prodejní výsledky v srpnu a září ovlivňují nová pravidla měření emisí od letošního září, kterými některé modely ještě nestihly projít, a od září by se tak nemohly v Česku jako nové prodávat. Prodejci některých značek registrovali velké množství vozů na sebe, které se pak ve statistikách objevily jako prodané, i když si je neodvezli koncoví zákazníci. Podle Vlčka však Škoda cestou prodeje na sklad dealerů nešla.
Ve východní Evropě bez Ruska vzrostly dodávky vozů zákazníkům o 4,8 procenta na celkem 3200 vozů. V Rusku firma dosáhla meziročního nárůstu o 33,5 procenta na 6700 vozidel. V Indii pak Škoda Auto zaznamenala propad dodávek o 15 procent na 1500 vozů.
Škoda loni dodala celosvětově 1,2 milionu vozů. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává více než 35.000 lidí a je aktivní na více než 100 trzích.