Největší podíl na celkových nákladech 2,8 miliardy Kč měly osobní náklady, a to 1,2 miliardy Kč. Náklady na služby firma vykázala v objemu 1,02 miliardy Kč. Počet zaměstnanců se zvýšil o 107 na 1304 pracovníků.
Loni se podle dřívějších informací dařilo obsahovým službám, zpravodajství i prodeji tzv. programatické reklamy, tedy reklamy prodané a umístěné prostřednictvím služby Sklik nebo RTB. Ta již tvoří více než polovinu inzerce. Programatický nákup reklamy se dělá v online aukci. Cenu za zobrazení již neurčují pouze jednotliví provozovatelé serverů, ale odvíjí se od zájmu zadavatelů na tom kterém webu inzerovat.
Část reklamních tržeb generoval tzv. feed na domovské stránce Seznamu, který nabízí odkazy na zpravodajský obsah od partnerských vydavatelů. Umístěním jejich článků na domovskou stránku, která je nejnavštěvovanější na českém internetu, jim Seznam.cz generuje výrazně vyšší návštěvnost a roste jim tedy i příjem z reklamy.
Seznam.cz patří zakladateli Ivo Lukačovičovi. Návštěvnost jeho webů se pohybuje kolem osmi milionů reálných uživatelů.