Publicis Groupe koupila skupinu digitálních agentur Kindred Group

04.10.2018 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 4. října (ČTK) - Nadnárodní komunikační skupina Publicis Groupe koupila společnost Kindred Group sdružující specializované agentury, které se v České republice zabývají digitální komunikací a reklamou. Společnost Publicis Groupe to dnes oznámila ČTK. Cenu transakce nezveřejnila.

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur. Patří do ní digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct. \"Během uplynulých pěti let se skupina stala podle příjmu největší nezávislou společností věnující se digitální komunikaci v České republice,\" uvedla v tiskové zprávě Adéla Kubaštová.

Mezi klienty Kindred Group patří například Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

Akvizice bude znamenat začlenění agentur skupiny Kindred Group do portfolia agentur Publicis Groupe v České republice, do něhož již patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast.

Po začlenění skupiny Kindred Group bude mít Publicis Groupe Česká republika 400 zaměstnanců. Pod svými současnými značkami budou dál fungovat agentury Red Media a Go.Direct. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred.

\"Naším dlouhodobým cílem je stát se pro klienty nejlepším partnerem pro digitální transformaci a on-line média. Spojení se silným globálním hráčem, jako je Publicis Groupe, je další krok na této naší cestě. Společný potenciál je tady obrovský a jsem přesvědčený, že nám přinese nové obchodní příležitosti, které dokážeme využít,\" uvedl zakladatel Kindred Group Michal Nýdrle. Stávající partneři Kindred Group zůstávají i po akvizici na klíčových pozicích skupiny, dodal.

Původně francouzská společnost Publicis Groupe má zastoupení ve více než stovce zemí a zaměstnává téměř 80.000 lidí. Má čtyři hlavní složky: Publicis Communications, Publicis Media, Publicis.Sapient a Publicis Health.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK