Zisk na akcii bez mimořádných položek činil 29 centů, a byl tak o jeden cent vyšší, než čekali analytici dotazovaní agenturou FactSet. Příjmy se zvýšily o tři procenta na 37,67 miliardy USD.
Prodej Fordu v Číně se za devět měsíců letošního roku snížil o 30 procent. Podle automobilky jsou důvodem stárnoucí modelové linie, které čekají na modernizaci. Růst zde očekává nejdříve příští rok, kdy mají na trh přijít nové sportovně-užitkové (SUV) modely.
Téměř veškerý zisk automobilky pocházel z prodeje pickupů, jako modelu F-150, a SUV v Severní Americe. Tyto vozy mají vysokou ziskovou marži. Zisková marže, tedy podíl zisku před zdaněním na celkových příjmech, v Severní Americe činila 8,8 procenta.
Minulé čtvrtletí Ford oznámil blížící se restrukturalizaci, která bude mít za následek mimořádné náklady až 11 miliard USD. Finanční ředitel Bob Shanks dnes uvedl, že plán stále platí. Varoval však, že cílem automobilky je sice i nadále dosáhnout celkové ziskové marže osm procent, avšak tento cíl se nepodaří splnit do roku 2020, jak původně oznámila. Někteří investoři a analytici jsou frustrovaní nedostatkem detailů tohoto plánu a čekali, že Ford by mohl dnes zveřejnit nové podrobnosti. Shanks však dnes prohlásil, že firma v tuto chvíli nemá co oznámit.
Akcie firmy dnes uzavřely na devítiletém minimu 8,18 dolaru. Naposledy byly na této ceně v době, kdy se automobilový průmysl snažil vypořádat z důsledky hospodářské krize a konkurenční automobilky General Motors a Chrysler se vymanily z bankrotové ochrany, napsaly agentury AP a Reuters.