Analytici společnosti Refinitiv očekávali příjmy 702,6 milionu dolarů. Prognózu výrazně překonal zisk na akcii, který činil 21 centů. Analytici tipovali 14 centů.
Počet měsíčních aktivních uživatelů sociální sítě se v porovnání s druhým čtvrtletím ale snížil o devět milionů na 326 milionů, zatímco analytici očekávali 331,5 milionu. Oproti stejnému kvartálu 2017 má firma o čtyři miliony méně uživatelů. V příštím čtvrtletí čeká další pokles.
Zatímco po zveřejnění obdobného poklesu uživatelů ve druhém kvartálu akcie Twitteru propadly o 19 procent kvůli obavám, že pokles se promítne do příjmů z reklamy, nyní je situace opačná. Investoři z lepších výsledků firmy usuzují, že firma se soustředí na získávání uživatelů, kteří na reklamy více klikají. \"Pokud se zbaví robotů, falešných účtů a nenávistných projevů, pak je to pro zdraví platformy celkově prospěšné a pro inzerenty mnohem zajímavější,\" uvedl analytik společnosti Pivotal Research Group Brian Wieser. Příjmy z reklamy se Twitteru zvýšily ve čtvrtletí o 29 procent na 650 milionů dolarů.