Media Club Primy zvýší cenu reklamy průměrně o desetinu

25.10.2018 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 25. října (ČTK) - Mediální skupina Media Club, které zastupuje zejména televizní kanály FTV Prima, zvýší v příštím roce cenu reklamy přibližně o deset procent. To je zhruba stejně, jako letos nebo loni, řekl ČTK ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška.

\"Tržní prostředí je pro nás velmi citlivé. Už se blížíme konkurenci, ale snažíme se být stále pod ní,\" uvedl. Konkurenční Nova již podle serveru Mediaguru oznámila zdražení o 12 procent.

Media Club zastupuje vedle kanálů skupiny Prima i Prima Comedy Central, Nickelodeon, Barrandov, Óčko, Retro nebo skupinu ATMedia, která zastřešuje tři desítky TV programů. Reklamu nabízí primárně v balíčcích (bundles) nebo na jednotlivé programy.

Sledovanost programů v rámci Media Clubu roste v obou cílových skupinách, tedy 15 až 69 i 15 až 54 o více než 20 procent. Celkový podíl skupiny Prima v divácké skupině 15+ představoval v září 24,4 procenta, což je o 3,5 procentního bodu víc, než loni, podíl Media Clubu pak byl v září 32,73 procenta.

Stejně jako letos bude Media Club nabízet tři balíčky programů, z toho jeden dětský. Bude poskytovat slevy při včasném uzavření smlouvy a nově také zvýhodnění při platbě 50 procent z celoročního závazku předem. Novinkou je například také rozdělení srpna na dvě části s různými indexy, podobně jako v prosinci. Důvodem je rostoucí zájem inzerentů v druhé polovině srpna, kdy již televize najíždí na podzimní schéma.

\"Snažíme se také motivovat klienty, aby nedávali peníze jen do televize, ale i do on-line inzerce a HbbTV. Oba segmenty přitom nabývají na významu. Například počet hybridních televizí roste o 200.000 ročně a je jich již přes milion,\" dodal Dianiška.

Mateřskou společnost FTV Prima Holding ovládá ze 62,5 procenta přes svou skupinu GES podnikatel Ivan Zach, zbylý podíl patří přes skupinu Alphaduct podnikateli Vladimíru Komárovi.

jsa mal

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK