Zisk na akcii vzrostl na 44 centů z 33 centů před rokem. Bez zahrnutí mimořádných položek vydělala firma 58 centů na akcii, tedy o tři centy více, než očekávali analytici, napsala agentura Reuters.
Čtvrtletní tržby společnosti meziročně klesly o devět procent na 8,25 miliardy dolarů, a to zejména kvůli prodeji části stáčíren nápojů. Tržby nicméně rovněž překonaly očekávání analytiků, kteří je odhadovali pouze na 8,17 miliardy dolarů.
Coca-Cola nyní podobně jako konkurent PepsiCo rozšiřuje sortiment neperlivých nápojů a snižuje obsah cukru ve svých produktech. Reaguje tak na rostoucí zájem spotřebitelů o zdravější nápoje. Firma navíc v letošním roce ve snaze oslovit mladší zákazníky koupila řetězce kaváren Costa a menšinový podíl ve výrobci sportovních nápojů BodyArmor.