Nejprodávanějším modelem byla v říjnu tradičně Octavia, kterých automobilka dodala 29.000, meziročně o 21,9 procenta méně. Nejvyšší propad zaznamenalo SUV Kodiaq, firma jich v říjnu dodala meziročně o 25,3 procenta méně. Komentář automobilky k poklesu prodejů ČTK zjišťuje.
Na největším trhu automobilky v Číně klesly dodávky o 21 procent, podle automobilky je příčinou celkový pokles tamního trhu s osobními vozy.
V západní Evropě dodala Škoda v říjnu svým zákazníkům celkem 36.800 vozů, meziročně o 3,7 procenta méně. Na nejsilnějším evropském trhu značky v Německu poklesly dodávky zákazníkům v porovnání se stejným obdobím minulého roku o 8,7 procenta na 13.500 vozů.
Ve střední Evropě dodala automobilka v říjnu svým zákazníkům 18.000 vozů, což ve srovnání se stejným obdobím loňska představuje pokles o 1,2 procenta. Ve východní Evropě bez Ruska zvýšila Škoda v říjnu dodávky zákazníkům o 17,7 procenta na 4300 vozů, v Rusku dodala automobilka v říjnu 7600 vozů, a polepšila si tak oproti loňsku o 33,1 procenta. Dodávky vzrostly také v Indii, meziročně o 4,5 procenta na 1700 vozů.
Škoda loni dodala celosvětově 1,2 milionu vozů. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává víc než 35.000 lidí a je aktivní na více než 100 trzích.