Firmě loni vzrostl počet transakcí v obchodech o 12 procent na 21,58 milionu. Za vyššími tržbami společnosti stojí mimo jiné růst sumy, kterou hosté v restauracích utratí. O 11 korun na 143 Kč vzrostla také průměrná suma, kterou zákazníci za jídlo zaplatili. Ta roste od roku 2012, kdy činila 115 korun. Firma podle výroční zprávy zaměstnávala loni 1603 zaměstnanců, meziročně jich přibylo 87.
\"Společnost má najaty prostory pro provoz svých 85 restaurací KFC, 12 restaurací Burger King a dvě jednotky Pizza Hut na dobu určitou s platností 10 - 15 let,\" dodává v dokumentu společnost, loňské náklady na nájmy vystoupaly na 205,8 milionu korun. Loni firma otevřela sedm nových provozoven, například ve Zlíně, v Uherském Hradišti, na pražském letišti nebo Praha-Krakov. Provozovny značky Burger King se rozšířily o čtyři - ve Znojmě, Plzni, Olomouci a v Teplicích. První dvě pobočky Pizza Hut Express firmy otevřela v pražském Palladiu a na Chodově.
Maso firma získává především od společnosti Vodňanská drůbež patřící do koncernu Agrofert. Ten do loňského února vlastnil premiér Andrej Babiš (ANO), následně jej vložil do svěřenských fondů. Část produktů z drůbežího masa odebírá také z Drůbežářského podniku Klatovy.
Tržby konkurenčního amerického řetězce rychlého občerstvení McDonald ´s loni v ČR vzrostly o 13 procent. Za hamburgery a další potraviny utratili zákazníci v tuzemských 96 restauracích 5,18 miliardy korun.