\"K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází zejména v oblasti vývoje, nákupu a velkoobchodního prodeje textilních výrobků, a to především sportovního oblečení, sportovní obuvi a kempingového vybavení značky \'LOAP\', a rovněž v oblasti maloobchodního prodeje výše uvedených výrobků prostřednictvím internetu,\" uvádí úřad na svých stránkách.
Transakci posuzuje ve zjednodušeném řízení, což znamená, že rozhodnutí vydá do 20 dní.
Outdoorová značka Loap (původně Loop) je podle průzkumu ze začátku letošního roku sedmou nejoblíbenější značkou sportovního vybavení v České republice. Vyvinula ji firma Piccollo založená v roce 1992. Nabídka Loap zahrnuje batohy různých velikostí, stany, spací pytle a outdoorové oblečení, oblečení pro volný čas a obuv. Každoročně uvádí LOAP na trh dvě kolekce, a to jarní/letní a podzimní/zimní.
Obchodní řetězec Sportisimo působí na českém trhu od roku 2000, firma má prodejny v 72 městech, v roce 2008 společnost expandovala i na Slovensko. Vlastníky Sportisima jsou vietnamští podnikatelé Do Hong Son a Thai Ngoc Nguyen, kteří mají ve firmě každý čtvrtinový podíl, a firma Liferoad 50 procent. Za ní stojí bývalý partner skupiny Penta Martin Kúšik. Ve finančním roce 2017/2018 měla firma tržby 7,7 miliardy korun a její zisk vzrostl o 57 procent na 491 milionů korun.