Pod společnost patří krmiva pro zvířata značek Pedigree, Whiskas, Kitekat, Chappi, Dreamies nebo Sheba. \"V segmentu krmiva pro zvířata klesla (společnost) v prodejní hodnotě především kvůli silnému konkurenčnímu tlaku a sníženému počtu propagačních cen oproti předchozím letům,\" píše se v dokumentu. Ztrácela například značka Chappi.
Oproti tomu prodej čokoládových cukrovinek, žvýkaček a ostatních cukrovinek posiloval. U žvýkaček díky propagaci Orbitu a Airways v médiích společnost překročila své stanovené cíle. Podobně tomu bylo i u čokolád značek Snickers, Twix a M&M´s.
\"V oblasti hlavního jídla jsme pokračovali v dosavadní podpoře rýže a omáček značky Uncle Ben´s a ve snahách o upevnění pozice značky Dolmio. Firma začala loni prodávat v síti Tesco nový produkt \"Ready to Heat\", letos by měl být distribuovaný i do dalších řetězců.
Za vykázanou ztrátou stojí podle firmy organizační změny, kvůli kterým rostly náklady na mzdy a za služby, například u informačních technologií, poradenství nebo služby spolupracovníků vysílaných jinými organizačními jednotkami firmy. \"Dalším důležitým elementem hospodářského výsledku je účetní amortizace oceňovacího rozdílu k nabytému majetku ve výši 68 milionů korun,\" dodává zpráva, podle které je likvidita společnosti nadále na dobré úrovni.
Letos chce firma růst u svých hlavních značek žvýkaček a čokoládových cukrovinek, v oblasti krmiv si chce polepšit.
Společnost, která spadá pod koncern Mars Incorporated s ústředím v McLean v americké Virginii, loni v ČR zaměstnávala 193 lidí, předloni jich bylo 194.
Začátky firmy spadají do roku 1911, kdy ve městě Tacoma ve státě Washington Frank C. Mars vyrobil ve své kuchyni první cukrovinky.