Vodafone do září zvýšil počet klientů o 149.000 na 3,89 milionu

29.11.2018 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 29. listopadu (ČTK) - Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září meziročně počet zákazníků o 149.000 na 3,888 milionu. Podíl lukrativnějších smluvních klientů vzrostl o 0,4 procentního bodu na 68,9 procenta. Vyplývá to z informací mateřské Vodafone Group.

Ve třetím čtvrtletí si operátor připsal 45.000 nových uživatelů předplacených služeb a 33.000 tarifních zákazníků. \"Za nárůstem počtu zákazníků s předplacenými kartami stojí vysoký podíl těch, kteří využívají naše předplacené balíčky. Například neomezené volání do sítě Vodafonu za 99 korun měsíčně. Významný přírůstek tarifních zákazníků je výsledkem dlouhodobé strategie Vodafonu zaměřující se na rodiny. Tarif Red+ pro dva až šest rodinných příslušníků je na trhu stále bezkonkurenční,\" řekl ČTK Ondřej Luštinec z tiskového oddělení.

Počet uživatelů rychlého internetu v pevné síti se zvýšil o polovinu na 21.000. Za poslední čtvrtletí počet zákazníků narostl o 3000.

Konkurenční T-Mobile měl v září 6,18 milionu zákazníků, což je stejně jako před rokem. Z toho 3,97 milionu tvořili tarifní klienti. Fixní služby včetně připojení xDSL, pevného internetu vzduchem či do zásuvky nyní využívá 227.000 zákazníků. U O2 se počet mobilních uživatelů meziročně zvýšil o 1,9 procenta na 5,01 milionu, z toho 3,54 milionu tvořili smluvní zákazníci. Počet pevných internetových linek xDSL naopak klesl o 42.000 na 700.000.

Mateřskou firmou operátora je Vodafone Group. V příštím roce by se měl český Vodafone spojit s největším kabelovým operátorem UPC.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK