Úsek Časy - Ostrov se začne budovat izolovaně, bez napojení na velkou komunikaci. Součástí stavby je také několik křižovatek, z toho dvě mimoúrovňové, mosty, přeložky, protihlukové stěny a úpravy silnic druhé a třetí třídy. Vzniknou rovněž dvě odpočívadla v obou směrech. Nejvýznamnějšími mostními objekty jsou přechody přes vodní toky Zadní Lodrantka, Lodrantka, Točivý potok a Loučná. Dálnice také překlene nadjezdy dvě železniční tratě, a to Praha - Česká Třebová a Chrudim - Borohrádek.
Příští rok v březnu by se měla začít stavět i navazující část D35 Opatovice nad Labem - Časy, pokud nevznikne zdržení při výběru dodavatele stavby, uvedl mluvčí ŘSD Jan Studecký. Dálnice D35 má být alternativou přetížené dálnice D1 při cestě z Prahy do Ostravy. Podle plánů ŘSD by měly být oba úseky dokončeny současně.
Výstavbu prvních dvou úseků dálnice D35 v Pardubickém kraji, pokud se k nim nepočítá přivaděč z dálnice D11 do Opatovic, komplikovala nejen výběrová řízení na dodavatele stavby nebo vleklý výkup pozemků. V minulosti se velmi zdrželo i schvalování trasy komunikace v regionu.