Mediální skupina Mafra patřící do holdingu Agrofert ze svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše je tak aktuálně největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
\"Vydavatelství Bauer Media má silné postavení v segmentech programových titulů a společenských týdeníků s profesionálním tvůrčím zázemím. Díky této dohodě skupina Mafra významně rozšíří své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, jako je například Esquire, Cosmopolitan či Harper\'s Bazaar. Také budeme moci nabídnout široké spektrum časopisů rozšířené o tituly pro ženy a nově i pro dětské čtenáře,\" uvedl předseda představenstva Mafry Štěpán Košík.
Vlajkovou lodí je deník Mladá fronta Dnes, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník Metro a regionální týdeník 5plus2. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDnes.cz nebo server Lidovky.cz a eMimino.cz. Z časopisů patří do portfolia zpravodajsko-společenský týdeník Téma, Cosmopolitan, Esquire, Harper\'s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny zastoupeno vydavatelstvím Mafra Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a Téma a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.