SoftBank již dříve uvedla, že nabídne k prodeji 1,6 miliardy akcií. Kvůli vysoké poptávce prodá i dodatečných 160 milionů akcií. Tržní kapitalizace mobilní divize by po uvedení akcií na trh měla činit 7,18 bilionu jenů (1,4 bilionu Kč).
Stanovení ceny pro primární nabídku akcií třetího největšího mobilního operátora v Japonsku podle počtu předplatitelů přichází jen několik dní poté, co firmu postihl výjimečný celostátní výpadek. SoftBank uvedla, že narušení nebude mít vliv na výhled zisku ani dividendy, který představila 12. listopadu.
Nicméně jsou zde i další obavy. Vláda tlačí na pokles cen mobilních služeb a příští rok by se měla zvýšit konkurence na trhu. Agentura Reuters s odvoláním na své zdroje také uvedla, že Tokio plánuje zakázat státní nákupy zařízení od čínské společnosti Huawei Technologies, se kterou má SoftBank dlouhodobé vztahy, včetně společného testování technologie sítě páté generace.
S cílem stimulovat zájem o nabídku mezi drobnými investory byla zahájena nevídaná marketingová kampaň, včetně reklamy v televizi. Je to zřejmě poprvé, kdy se v japonské televizi objevily reklamy na primární nabídku akcií soukromé firmy.
SoftBank je obecně vnímána jako zralý podnik, což znamená, že má vyhlídky na relativně pomalý růst. Obrovské množství akcií určených pro nabídku tak vyvolalo obavy, zda nebude nabídka vyšší než poptávka. Makléři však tvrdí, že se jim daří přilákat dost investorů, mimo jiné díky dividendám.