Gillar se stal ředitelem a předsedou představenstva podniku v první polovině roku 2016. V čele podniku nahradil odvolaného ředitele Jaroslava Ďuriše. Spolu s Gillarem má odejít z dozorčí rady také Tomáš Kaas, který byl v minulosti ředitelem magistrátního odboru rozvoje a financování dopravy. Gillar nastoupil do DPP z České pošty v době primátorky Adriany Krnáčové (ANO), kdy na pražském magistrátu vládla koalice ANO, ČSSD a Trojkoalice. Nyní má v 65členném zastupitelstvu většinu 39 hlasů koalice Pirátů, Prahy Sobě a Spojených sil pro Prahu, primátorem je Zdeněk Hřib (Piráti).
Podle informací ČTK mají v dozorčí radě podniku zůstat dosavadní místopředseda dozorčí rady Ladislav Urbánek a Jiří Špička. Dnes je doplní Procházka, který byl několik let pověřen vedením organizace Ropid plánující pražskou a příměstskou dopravu, a Filip Tulák.
Pražský dopravní podnik by měl letos mít takzvaný přiměřený zisk 1,737 miliardy korun. Je to o něco více než loni. Provozní náklady by měly dosáhnout 15,44 miliardy. Přiměřený zisk jsou peníze, které město jako vlastník nechává podniku při vyúčtování hospodaření na investice. Konečný výsledek hospodaření bude znám na začátku příštího roku. Loni hospodařil DPP se ziskem 1,9 miliardy korun. Vliv na hospodaření měly vyšší tržby a snížení provozních nákladů. Od hlavního města loni dostal na provoz 13,535 miliardy Kč, což bylo meziročně o pět procent více.
Společnost provozuje tři linky metra o celkové délce 59,4 kilometru, dále 539,8 kilometru tramvajových tratí a 1798 kilometrů autobusových linek.