Ředitelem a předsedou představenstva podniku se Gillar stal v první polovině roku 2016. DPP je největší městskou firmou a zaměstnává téměř 11.000 lidí. Od města dostává na provoz ročně více než 13 miliard korun.
Původně měl být do dozorčí rady zvolen společně s Tulákem Pavel Procházka, někdejší šéf organizace Ropid. Jeho nakonec v nominaci nahradil bývalý technický ředitel DPP Šurovský. Z dozorčí rady byl odvolán i Tomáš Kaas, někdejší ředitel magistrátního odboru rozvoje a financování dopravy.
Pražský dopravní podnik by měl letos mít takzvaný přiměřený zisk 1,737 miliardy korun. Je to o něco více než loni. Provozní náklady by měly dosáhnout 15,44 miliardy. Přiměřený zisk jsou peníze, které město jako vlastník nechává podniku při vyúčtování hospodaření na investice. Konečný výsledek hospodaření bude znám na začátku příštího roku. Loni hospodařil DPP se ziskem 1,9 miliardy korun. Vliv na hospodaření měly vyšší tržby a snížení provozních nákladů. Od hlavního města loni dostal na provoz 13,535 miliardy Kč, což bylo meziročně o pět procent více.
Společnost provozuje tři linky metra o celkové délce 59,4 kilometru, dále 539,8 kilometru tramvajových tratí a 1798 kilometrů autobusových linek.