Sportisimo značku získá prostřednictvím své dceřiné společnosti Strongfind. \"Spojení soutěžitelů podle rozhodnutí Úřadu nevzbuzuje obavy z narušení hospodářské soutěže,\" uvedl mluvčí úřadu Martin Švanda.
Outdoorová značka Loap (původně Loop) je podle průzkumu ze začátku letošního roku sedmou nejoblíbenější značkou sportovního vybavení v České republice. Vyvinula ji firma Piccollo založená v roce 1992. Nabídka Loap zahrnuje batohy různých velikostí, stany, spací pytle a outdoorové oblečení, oblečení pro volný čas a obuv. Každoročně uvádí Loap na trh dvě kolekce, a to jarní/letní a podzimní/zimní.
Český řetězec Sportisimo působí na českém trhu od roku 2000, firma má prodejny v 72 městech, v roce 2008 expandovala i na Slovensko. Vlastníky Sportisima jsou vietnamští podnikatelé Do Hong Son a Thai Ngoc Nguyen, kteří mají ve firmě každý čtvrtinový podíl, a firma Liferoad, která vlastní 50 procent. Za ní stojí bývalý partner skupiny Penta Martin Kúšik. Ve finančním roce 2017/2018 měla firma tržby 7,7 miliardy korun a její zisk vzrostl o 57 procent na 491 milionů korun.