Prodeje v Číně, která je největším trhem Volkswagenu, se odbyt vozů značky VW loni snížil poprvé od roku 1990. Za celý rok klesl o 2,1 procenta na 3,11 milionu vozů, přičemž jen v prosinci propad činil 15,3 procenta. V Severní Americe se prodalo 573.800 vozů, což znamená pokles o tři procenta. V západní Evropě se odbyt zvýšil o 2,8 procenta na 1,47 milionu aut a v samotném Německu o 1,8 procenta na 541.200. Ve střední a východní Evropě pak automobilka zaznamenala nárůst prodejů o 8,2 procenta. Nejvíce se jí dařilo v Jižní Americe, kde prodeje vzrostly o 13,1 procenta na 474.000 aut.
Koncern Volkswagen zahrnuje také řadu dalších značek, například Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche či Seat. Jeho součástí je rovněž mladoboleslavská Škoda Auto.