Zisk společnosti je v Česku tvořen především z provozu elektronického mýta, přičemž výnos z mýtného se v období od 1. dubna 2017 do 31. března 2018 vyšplhal na 10,5 miliardy korun. Účinnost fungování systému se pak pohybovala kolem 99,63 procent.
Společnost v tomto období provozovala mýto už na základě dodatku smlouvy se státem, který prodlužoval provoz mýta Kapschem po roce 2016 do konce roku 2019. Jeho prostřednictvím se státu snížila nákladovost systém. Ta se v roce 2018 snížila na 14 procent, v minulosti to bylo i přes 20 procent. Dodatek zároveň upravil a doplnil rozsah provozovaných systémů. Jednalo se především o redukci zpoplatnění na silnicích první třídy a naopak rozšíření mýta na dálničních úsecích, které budou do konce roku 2019 otevírány. Pokračovala také obnova dosluhujících OBU jednotek.
Rakouská společnost v závěru loňského roku uspěla v soutěži na mýtné pro osobní auta v Německu, kde bude mýto vybírat společně s firmou CTS Eventim. Loni firma uspěla i ve Švýcarsku.
V mýtném tendru na nového provozovatele mýta po roce 2019 zvítězilo konsorcium CzechToll/SkyToll s nabídkou 10,75 miliardy korun za desetiletý provoz. Kapsch si na průběh tendru stěžoval u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, který jeho námitky nakonec zamítl. Kapsch však s rozhodnutím úřadu nesouhlasí a je připraven spor vést k soudu, případně i Evropské komisi nebo arbitráži.
sip mal